sobota, 14 stycznia 2012

Selah Sue jest niesamowita! A wy co macie do powiedzenia na jej temat?

3 komentarze:

  1. Cześć Nikola!! Jakże się cieszę, że trafiłam na Twój blog, tak się składa, że także założyłam sobie bloga o Selah!! Mam nadzieję, że będziesz go często aktualizować, bo będę Cię tutaj odwiedzać! Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Ewelino bardzo się ciesze. Dawno nie odwiedzałam mojego bloga bo nikt go nie odwiedzał ;) Super że trafiłam na jej nową fankę!Super !Kiedy ją poznalas :) oże tak samo jak ja przez reklamę kinder bueno xD hehe Chętnie odwiedze twojego nowego bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty Kochana, ale mnie ucieszyłaś tym fajnym komentarzem u mnie na blogu! Wpadaj do mnie ile tam chcesz, będę się starała wrzucać tam fajne rzeczy, ciekawostki, może nawet tłumaczenia piosenek i takie tam - a Ty jak znajdziesz czas "poczaruj" tutaj u siebie, jakbyś potrzebowała jakiejś pomocy technicznej - uderzaj do mnie na maila: komixiara@interia.pl Bo rozumiem, że będziemy razem współpracować :)))) U mnie na razie też nie ma tłumów odwiedzających, także musimy się wspierać! :)) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń